3 лютого Верховна Рада України прийняла рішення, яким, серед інших, доручила Кабінету Міністрів України вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності, а також забезпечити його повноцінне функціонування.
Федерація роботодавців України вітає таке рішення, адже неодноразово порушувала зазначене питання, а представники сторони роботодавців у системі соціального страхування вже не перший рік наполягають на введені дієвого контролю ефективності використання коштів, які спрямовуються на фінансування лікарняних листків непрацездатності.
Натомість, функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності досі не розпочато. А у відповідності до діючої постанови Кабінету Міністрів України, воно передбачено в тестовому режимі, адже до Електронного реєстру не буде направлятись інформація про суму допомоги, що нарахована на підставі листка непрацездатності, в тому числі суму оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, та відомості про їх виплату. Також, поки не передбачається внесення до Реєстру інформації про порушення встановленого порядку видачі та продовження листка непрацездатності за результатами перевірки обґрунтованості його видачі та продовження.