Новини

Новини об’єднання, ділові новини та події

Черкаський форум роботодавців підтримав законопроект про локалізацію

17 вересня на Автоскладальному заводі №2 відбулося розширене засідання правління Черкаського обласного об’єднання організацій роботодавців. Цього разу говорили про розвиток промисловості та ініціативу Федерації роботодавців України щодо локалізації в Україні виробництва продукції машинобудування при держзакупівлях.

Сьогодні Черкаське обласне об’єднання організацій роботодавців - одне з найчисленніших об'єднань і понад 9 млрд грн. податків щорічно. Це до питання про те, чому ми маємо право контролювати, як витрачаються державою публічні фінанси в процесі держзакупівель.

«Черкаський автобус», UKRAVIT, ПрАТ «Азот» кондитерська фабрика "Меркурій" і багато інших відомих компаній та людей зібралися тут задля обговорення важливих для роботодавців питань.

І цього разу до кола наших однодумців долучилися, ставши колективними членами Черкаського ОООР, п’ять сучасних і активних компаній - Aramis Laser Systems, ТОВ «Маклаут-Гамма», ТОВ «Будівельна компанія «Технологія тепла», ТОВ «Гідромех», ТОВ «Альянс-Трансбудсервіс», а також Черкаське регіональне відділення Української технологічної академії та ПрАТ «Черкаське обласне підприємство автобусних станцій».

Чому ми зустрілися на Автоскладальному заводі №2 корпорації «Богдан-Моторс»? Це підприємство – яскравий приклад того, що ми можемо бути успішною індустріальною державою. І виробляти не тільки сировину, а й передову техніку. У нас є не лише можливості та мрії, а й великий досвід.

Черкаський автомобільний завод Богдан збирає автомобілі дрібновузловим способом - зварювання кузова, фарбування, складання.

До 2009 компанія в рік виробляла 45 000 автомобілів Hyundai. 600 млн доларів продукції в рік - це 100 млн доларів податків.

Коли країна вступила до СОТ, фактично автомобілі стало виробляти в Україні невигідно.

Але досвід і технології нікуди не зникли.

Технологічне і сучасне підприємство може успішно виробляти комунальну, спеціальну і важку військову техніку.

Ухвалення законопроектів 3476 і 3477 дасть імпульс виробництву електротранспорту.

А законопроект про локалізацію №3739, за необхідність прийняття якого виступили всі присутні, підписавши на зустрічі відкрите звернення у його підтримку, дасть заводу, як і іншим машинобудівним підприємствам, можливість не тільки розвивати власний бізнес, а й давати роботу суміжним галузям.

«Законопроект наражається на гостру критику з боку ЄС і потужному внутрішньому опору. Але ми повинні розуміти необхідність твердо відстоювати свою позицію в цьому питанні, якщо хочемо зберегти галузь», - зазначив голова обласного об’єднання організацій роботодавців Борис Райков.

Сьогодні тільки в місті Черкаси 40 підприємств виробляють комплектуючі для машинобудівників.

Якщо ми будемо випускати конкурентну продукцію з високою доданою вартістю, це буде запорукою високих зарплат, нових робочих місць і надходжень до бюджету, сприятиме просуванню її на міжнародні ринки!

А стосовно нових інструментів та механізмів захисту українських експортерів від ризику неплатежів та фінансових втрат, пов'язаних з виконанням зовнішньоекономічних договорів (контрактів) шляхом страхування, перестрахування та гарантування черкаським роботодавцям розповіла в.о. Голови правління ЕКА Лариса Луковіна, виокремивши низку пілотних проектів страхування, серед яких, зокрема, пропонується:

  • страхування зовнішньоекономічних договорів (контрактів);
  • страхування передекспортного фінансування;
  • страхування кредиту іноземному покупцю;
  • страхування банківської гарантії при проведенні міжнародних тендерів.

 

За матеріалами Черкаського обласного обєднання організацій роботодавців та Федерації роботодавців України.

Cherkasy1

 

Cherkasy3

Cherkasy6

Cherkasy9

Cherkasy10

Cherkasy11

Cherkasy12

Cherkasy13

Cherkasy15

Cherkasy16

Cherkasy17

Cherkasy18

Cherkasy19

Cherkasy20

Cherkasy21

Cherkasy22

Cherkasy23

Cherkasy24

Cherkasy25

Cherkasy2